25.8.2013

Kisaamassa pitkästä aikaa


Tänään oli Agi-Kotkien kisat. Startattiin ennen kymmentä kisapaikalle aurinkoisessa kelissä. Tuomarina oli Anne Huittinen, joka sitten piti kaikissa luokissa rimat tapissa kaikkien kisojen ajan. Lisäksi hän tempaisi sellaiset ihanneajat, että huh huh. Radoissa oli ansoja, mutta aika kivat profiilit oli radoilla.

Minä olen hidas, sehän tiedetään. Minä hidastan koiraa silloin, kun ohjaukseni on myöhässä. Mutta Friida alkaa taas olla entinen Friida ja kun antaa mahdollisuuden mennä lujaa, sehän menee.
Ekalla radalla tuli kielto ja lopussa hylky, kun olin jäljessä, enkä ohjannut kunnolla. Toisella radalla Friida aloitti nihkeästi ja minä myös, mutta sitten homma alkoi pelittää ja tuli ihan hieno rata. Reilu kolme sekuntia yliaikaa tosin, mutta niillä ihanneajoilla ihan hieno tulos. Puhdas rata siis muuten.
Kolmannella radalla Friida oli jo väsynyt, kello kun kävi jo kolmea ja oltiin oltu 5 tuntia kisapaikalla. Kisat näet menivät mini-medi-maksi-järjestyksessä, eivät niin, että koko kokoluokka olisi tehnyt kaikki kisat kerralla. Minäkin olin aika poikki. Ei siis mitään mainittavaa siltä radalta, mitä nyt neljä viimeistä estettä ihan hyviä. Hylky kuitenkin siitäkin radasta.

FRIIDAN RADAT

Kiviharjun Johanna oli taas kameroineen paikalla. Tässä hänen kuviaan kisoista.
Hän kuvasi myös ratapiirrokset.
 
Ja näin me liidettiin.


 

Kiitos kuvista Johannalle.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti