2.7.2019

Voi voi voi-rallya Porvoossa

Käytiin tänään Porvoossa Greetan ja turisti Saagan kanssa.  Greetta osallistui rally-kisaan, tällä kertaa hallissa.


Hannele Pirttimaa oli tehnyt kivan radan. Olin päättänyt, etten ota Greetta notkumaan halliin, vaan haen sen suoraan autosta. Greetta oli ensimmäinen. Mutta ennen sitä yritettiin treenata parkkipaikalla. Siitä ei tullut mitään, kun viereisen auton sellainen hopean värinen tuulilasin valosuoja oli irronnut ostittain ja kahisi kovasti. Greetta vain tuijotteli sitä eikä pystynyt yhtään temppua tekemään.   Kun sitten hain sen autosta kisaamaan, Greetta värjyi kaikkia autoisa haukkuvia koiria, joiden ohi käveltiin. Eikä sen mielentila radalla ollut yhtään samanlainen kuin omalla kentällä.  Virheitä tuli ja uusimisia myös. Pisteitä 65 eli ei saatu tulosta. Kun kisakirjojen jaossa näin tuloslapun, harmitti kyllä, kun viimeisestä tempusta ennen maalia tuli 10 virhepistettä, kun Greetta ei istunut käännöksen jälkeen enkä minä sitä huomannut. Gee on tokossakin tehnyt tuota samaa eikä istu perusasennossa aina. Jos olisi istunut, oltaisiin saatu tulos. Alla päin lähdettiin ajamaan kotiin.

Onneksi Anniina oli kisaamassa myös ja kuvasi meidän radan. Nimittäin ei se ollenkaan niin pahalta näytä kuin miltä tuntui. Ehkä me vielä se tuloskin saadaan, kunhan minä olen vielä tarkempi. Alla video, johon olen merkinnyt saamamme virhepisteet.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti